Alla inlägg den 4 december 2014

Av Anna Bergström - 4 december 2014 12:53

Det är ju såååå skönt att vara hemma och ta hand om barnen. Att gå hemma och plocka och fixa och dona! Att kanske sitta på golvet med bebisen hela dagen eller läsa samma bok 20 gånger för storebror! Lyssna på oändligt mycket fotbollar från stora grabben. Att kunna hälsa på barnen på deras skolor och ha dem lediga när det är lov!
Att kunna ha allt fix färdigt på dagen och slippa ta tid från barnen till det!
Åh vad skönt det vore att vara en hemmafru!
Försökte deala till mig det (på skoj) med min man igår kväll!
Absolut sa han!! "Om jag får en ps4 och några spel" kontrade han. Hm....netonnet ligger nära!
Imorse hade vi en fantastisk morgon då det bara skrek och gnälldes hela tiden när vi klädde på oss och gick.
Hemmafru var inte lika lockande då!
Men det är nog vinterns fel....
Hm.... om jag lägger till trådlösa högtalare Och en projektor kanske han kan tänka sig att flytta till ett varmare land under vintertid!
Hm... det finns inte fritids utanför norden!
Hm.... undrar vad jag får muta med för att han ska byta jobb oxå!!
Hm.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards