Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Anna Bergström - 9 juli 2015 08:30

Förra gången vi flög med Theo blev det kaos i slutet. Han klarade inte av att sitta fast på beställning. Trångt, tråkigt och mycket folk.
En kollega frågade klokt mig varför vi valde att åka igen med honom när han absolut inte klarade det!
När jag förklarade situationen för hen förstod hen. Hur vi bokat denna resa före och delbetalat. Samt hur de stora barnen sett fram emot den i flera år!!
Vi försöker nu förbereda och roa så gott vi kan!
Vi är ju (och de stora barnen) medvetna om att detta troligtvis blir sista flygresan med Theo på oerhört länge....
När vi ska ut och resa kommer vi att åka bil och vi kommer att försöka dela upp barnen på resor och aktiviteter för att försöka ge dem möjligheter till annat.. Ett lyxproblem jag vet... Men när Theo knappt klarar ett besök på en välbesökt strand får vi lösa det på något sätt!

Detta år gör vi vår Turkiet resa men även några små utflykter... Imorgon ska jag och Emil till klossfestivalen i Örebro med kusinen och igår besökte jag och Theo Arlanda för att bekanta oss med miljön och spana på flygplan!
Jag tjatade om planen och att vi åkt bil och rulltrappor ( som blev en hit!).
Det han sa att han hade gjort när vi sedan "pratar" om det är..... "Åt min glass"!!!!!

Ibland är det enklaste som som är det viktigaste!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards