Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Anna Bergström - 11 juli 2015 15:41

Igår var jag och Emil på legomässan. Det var en av sakerna vi kan göra med våra stora barn för att ge dem tid och för att de inte alltid ska anpassa sig efter Theo!
De har självklart ett par saker att utvärdera och tänka på tills nästa gång men överlag var det en trevlig grej! Det viktiga var att jag och Emil hade det bra tillsammans!
Det första som jag tänkte på där dock var att Theo hade aldrig klarat det. För stort, för mycket intryck, för mycket ljud och för mycket folk!

En annan sak som slog mig var hur många av legoutställarna som verkade vara autistiska själva.
Det var nog bara min tanke och det behöver absolut inte vara så men jag är i så fall oerhört imponerad av hur hårt de jobbat med sina verk och kämpar med att åka på dylika event!

Theo fick hur som helst åka på en egen utflykt idag .
Han fick åka buss med pappa till McDonalds i Barkarby och titta i några få affärer och sedan hem igen med bussen.
Det var nog för honom för när han kom hem var han jättetrött och kläderna kastades av Superfort. Som de brukar göra när han har haft det tufft! Det är som att han skalar av sig det jobbiga innan han sluter sig i en reflektionsbubbla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards