Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Anna Bergström - 1 februari 2015 22:50

MAMMA!
Hörde jag förebrående från tonåringen en dag här i veckan!
Mmm svarade jag lite försiktigt!
DU HAR EN BLOGG!
Mmmm (fortfarande försiktigt )
Varför har du inte sagt något till mig ?
Och varför skriver du inget i den?
"Fast jag skriver aldrig heller i min" (konstaterar tonåringen )
Puh.... det var inte värre än så tänkte jag.
Hon har dock rätt!
Här startar man en blogg som är tänkt som en dagbok och sedan skriver man inget i den.
Slöseri med internetplats kan man tycka för det är ju inte så att inget händer i vår egen version av familjen Annorlunda!
Nä skärpning Anna!!

En liten snabbuppdatering än så länge.... T står inte längre på väntelistan för utredning utan kommer så småningom att kallas ......
Så jag stalkar nästan den stackars brevbäraren varje dag för att besviket konstatera att "nähä inte idag heller "
Eller så kommer en kallelse fast då är det ögonläkaren ( för lillen skelar) eller tider till logopeden för att se om det finns något de kan göra för hans tal!
Men imorgon kanske...... hoppas hoppas!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards